عذر خواهی

سلام


احوال شما !

من خوبم ممنون!


آره دقیقا زدید به هدف

این سبک احوالپرسی دوست عزیزم آبتینه


 

واقعا از غیبت یهویی و ناگهانیم عذر خواهی میکنم

بعضی از دوستام در جریان غیبتم قرار دارن اما خلاصه بگم و سرتون رو درد نیارم بخاطر مشکلات خونوادگیم  مجبور شدم از ستاد فرماندهی سازمان برم و الان در مرکز آموزش مشغول خدمت هستم  همینجا لازم میدونم هر چند که دیر شده اما از تمام عزیزانی که زمینه این جابجایی رو فراهم کردن همچنین همکاران بسیار عزیزم مخصوصا فرمانده عزیزم جناب تقی آبادی بابت زحمات زیادی که برای بنده تو شیفت کشیدن و آبتین عزیز که اون رو هم زیاد زحمت دادم تشکر کنم و از تمام عزیزانی که با دادن پیامهای زیبا هم حالمو میپرسیدن هم نگرانم بودن عذر خواهی میکنم

امیدوارم که بتونم جبران محبت های شما عزیزان باشم

نظرات 5 + ارسال نظر
فریناز یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:43 ب.ظ http://delhayebarany.blogsky.com

سلام آتش نشان
هر جایی که هستین موفق باشین
روزای سخت میگذرن
مهم مردای سختن که میمونن

ممنونم دوست عزیزم

ملیحه دوشنبه 26 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:56 ق.ظ http://barane52.persianblog.ir

سلام خوبین .... من خیلی نگرانتون شده بودم ....ولی خوشحالم که الان هستید ....

من ِ او دوشنبه 26 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:34 ب.ظ http://maneoo73.blogfa.com




کوه کندن فرهاد نه کاری ست شگفت ، شور شیرین به سر هرکه فتد ، کوه کن است .

خاطرات یک آتش نشان سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:46 ب.ظ http://www.firemanney.blogsky.com

سلام
احوال شما
من خوبم ممنون
اصلا نیاز نیس لینک بدی
همه خاطراتم
رو خوندن و با من آشنا هستن
باز شدیم عزیز
بابا روروبرم
بنده آبتین از همینجا اعلام میکنم که
آقا ابوالفضل تو شیفت ما بودن
و از وقتی که رفتن همون دچارمشکل اضافه وزن شدیم
کلی حال ولذت میکنیم
بنده وفرمانده واسه بیرون انداختنت کلی انرژی مصرف کردیم و اصلا ناراحت نیستیم
آقا ول کن ما رودیگه اینجا همدستاز سر ما ور نمیداری
-----------------------
ولی یه کم دلمون واست تنگ شده
اوووو خوشحال نشو
گفتم یه کم

من که میدونم همه اینارو از سر دلتنگی گفتی اما ایرادی نداره سعی میکنم هر چند وقت بهتون سر بزنم

آشنایی از همین حوالی دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:27 ق.ظ

سلام مبارکتون باشه!
خوشحالیم که خوشحالید!
دشمنتون شرمنده باشه این حرفا کدومه!
در ضمن چه نوشابه ای واسه همه باز کردین!

ما مخلصیم در ضمن باورکن همه اش واقعیت بود که بیان شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد